• Sponsor je club

    Koopt u ook wel eens via een webwinkel ?

    Denk dan aan Sponsorkliks en steun met uw aankopen VC Heerlen.

  • Vragen rondom DWF

    Kijk bij onze downloads (klik hier) voor 2 documenten m.b.t. het DWF. Wij hebben de taakverdeling en een korte uitleg online staan.

    Indien er vragen of onduidelijkheden zijn rondom het Digitale WedstrijdFormulier, stel deze dan per email aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

  • Aangepaste Clubkledinglijn bij Sport 2000

    Enkele kledingstukken zijn in de clubkledinglijn vervangen, omdat Jako deze kleding uit de productie heeft gehaald.

    Op alles krijgen onze leden weer 20% korting en een gratis clublogo!!

    Klik hier voor de nieuwe folder.

Limburgs Mooiste 2020

logo limburgs mooisteBeste sportvrienden,

Op vrijdag 5, zaterdag 6 en zondg 7 juni 2020 Organiseert Limburgs Mooiste weer hun jaarlijkse toertochten door ons Limburgse land. V.C. Heerlen helpt al jaren bij het uitzetten van de routes en het bemannen van de kassa. Ook dit jaar kun je je weer opgeven om te helpen.

Van de opbrengst kan de vereniging veel doen. Geen contributie-verhoging bv, activiteiten voor de jeugd, nieuwe volleyballen, enz.
Het zijn zeer belangrijke inkomsten.
 
De meeste van jullie weten al wat er van ons verwacht wordt, hieronder toch kort nog enige uitleg.
Op vrijdag zitten 4 ploegen van 2 personen en op zaterdag zitten 5 ploegen van 2 personen aan de kassa om deelnemers in te schrijven. Minimum leeftijd hiervoor is 16 jaar
 
Op vrijdag rijden 4 ploegen van 2 personen de route na om de bewegwijzering op te hangen. En op de zondag 4 ploegen van 2 personen om deze weer te verwijderen. Chauffeurs moeten ouder zijn dan 24 jaar, bijrijder vanaf 16 jaar. De organisatie vraagt dat minimaal 1 persoon die op de vrijdag de pijlen heeft opgehangen ook op de zondag de pijlen op te halen. Afgelopen jaar zijn te veel pijlen blijven hangen. Meerdere gemeentes hebben geklaagd en gedreigd met boetes. 
 
Hieronder staat de voorlopige tijdtabel voor aan de kassa.
Vrijdag: 
  • 4 personen van 14.00 − 18.00 uur
  • 4 personen van 17.00 − 21.00 uur
Zaterdag:
  • 2 personen van 05.30 − 09.00 uur
  • 4 personen van 06.00 − 10.00 uur
  • 4 personen van 07.00 − 12.00 uur
Op de vrijdag op de route de pijlen ophangen duurt wel een uur of 8. Je bepaalt zelf hoe laat je start
De Zondag gaat wat sneller, max 6 uur. En je bepaalt weer zelf hoe laat je start. Zaterdag in de namiddag / avond starten is ook een optie, dit wel in overleg.

MELD JE AAN

Eerste opgave moet ik al volgende maand doorgeven. Nu heb je nog de grootste keuze.  Je kunt je per mail aanmelden: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met sportieve groet,
Jo Rosbender

VCH's 1e volleybalkamp

Na maanden van voorbereiding was het dan eindelijk zo ver.
VCH’s 1e volleybalkamp!!!

Om alle spullen in te laden werd eerst verzameld bij a gen bek.  Nadat de spullen waren ingeladen werd richting Ubachsberg vertrokken om daar met de dropping te starten. De groepen werden ingedeeld en op weg gestuurd door middel van een leuke speurtocht. De speurtocht zou 1,5 uur moeten duren, toch vond groep 3 dit blijkbaar wat weinig want zij hebben er 2,5 km aangeplakt of waren ze verkeerd gelopen???

Onze Chef-koks die voor een lekker hapje zorgde tijdens de speurtocht waren te laat op de pauzeplek of was groep 1 te snel??? Iris kwam erachter dat zij geen onderbroeken had ingepakt, waar op Carlijn zei “oh maar ik heb er 7” (voor 2 dg)!!! In de brief stond duidelijk vermeld dat er geen telefoons mee mochten naar het kamp. In de tijd dat wij de spullen waren in het laden bij a gen bek, had Tim naar Milan bericht gestuurd waar ze bleven. Tegen 21.30uur kreeg Tim een bericht terug van Milan dat hij op de slaapzaal was!!! Huh, Wie is de volgende???

Nadat iedereen gearriveerd was bij het Leienhoes en de slaapplekken werden klaar gemaakt, was het tijd voor een gezellig kampvuur. Waar de huisregels werden verteld als ook dat je als team punten kan verzamelen voor iedere activiteit, wie wordt de winnaar!!! Tegen 22.30 uur ging iedereen zich klaarmaken voor de nacht. Tijdens de inspectieronde werd telefoon 2 in genomen. Wonder boven wonder was iedereen stil tegen 23.30 uur.

De volgende morgen werd iedereen gewekt door de wekker (pannen met deksels) waarop Floortje reageert met what the fuck is dat, om deel te nemen aan de ochtendgymnastiek. Dit vond iedereen erg leuk, offfffff
Na het ontbijt werd gestart met het maken van de teamshirts. Voor de ochtend en deel van de middag was een zeskamp gepland, welke opgesplitst was in volleybal achtige activiteiten in de sporthal in Valkenburg en een deel op locatie. Iedereen werd geacht een lunchpakket samen te stellen en deze mee te nemen naar Valkenburg om daar te nuttigen. Zo kwam Milan erachter dat hij geen sporttas had meegenomen naar de sporthal en dus ook geen lunchpakket bij zich had (deze had wel in zijn tas gestopt)

De middag activiteiten waren erg leuk, werd er vals gespeeld??? Ook tijdens de kampdagen werd de F1 niet overgeslagen, voordat we verder konden gaan met de activiteiten werd eerst de kwalificatie gekeken door de mannen en een aantal vrouwen. Hoewel we ieder uur volgepland hadden liepen we voor op schema, waardoor iedereen veel vrije tijd had, er werden spellen gespeeld, buiten bij de paarden gezeten, volleybal/voetbal gespeeld en natuurlijk gechilled. Met de BBQ hebben we tijd verloren, tjonge jonge!!! Dat ging voor geen meter, de hamburgers moesten uiteindelijk nog de pan in. Maar wat hebben we gesmuld van al het lekkers.

We kregen nog hoog bezoek van Ivo onze technisch coördinator. Na de BBQ was het tijd voor onze quiz. Wie o wie werd de winnaar?? Het naar bed gaan verliep rustig, iedereen was stil om 23.00 uur!!! Was het zo vermoeiend allemaal???

Wij als kampleiding bleven nog wakker en namen een afzakkertje omdat er iemand jarig was. Wie was dit ook weer??? Onze enige echte voorzitter, alsnog gefeliciteerd. Omdat alles volgens planning verliep konden we iets langer slapen. Na het ontbijt werden de taken verdeeld. Het kritisch luisteren werd hier aardig op de proef gesteld, de opdracht was dat de tassen onder het afdak gezet kon worden, maar Milan liep met de borden richting het afdak in plaats van de keuken. Het antwoord op de vraag wat hij hiermee ging doen was “dit moest toch naar het afdak”
Nadat alles en iedereen zijn spullen gepakt had werd nog een laatste spel gespeeld, Dit laatste zou wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Groep 5 stond met groep 2 boven aan toen groep 1, 4 en 3. Uiteindelijk heeft groep 4 gewonnen!!! Gefeliciteerd

Wist u dat:

  • Het ingeplande corvee niet nodig was omdat alles nog netjes was
  • Jurnaisse een uur per keer gedouched!! Waardoor we de meiden meer moeten laten betalen dan de jongens
  • Floortje de hele dag op de sloffen loopt
  • Privé geheimen worden gedeeld
  • Dat Marcella niet tegen haar verlies kan
  • Dat we een kampleider (lag even met hoofdpijn op bed) missen op de groepsfoto, omdat we voor zonsondergang de foto moesten nemen.
  • Er van de leiding niemand snurkt!!!
  • Gesponsord zijn door Volta, Albert Heijn en VCH

Afbeelding01
Afbeelding03
Afbeelding04
Afbeelding05
Afbeelding06
Afbeelding07
Afbeelding08
Afbeelding09
Afbeelding10
Afbeelding11
Afbeelding12
Afbeelding13
Afbeelding14
Afbeelding15
Afbeelding16
Afbeelding17

Grote Club Actie van 2019

Beste leden en ouders,

Allemaal hartelijk dank voor jullie steun en inzet voor de Grote Club Actie van 2019. We hebben als verenging in totaal 513 lootjes verkocht. De komt neer op een netto winst van ruim 1200 euro, hier kunnen wij als verenging trots op zijn!

Onze top verkoopster is dit jaar Floortje ter Horst, ze heeft dit jaar 111 lootjes verkocht! Het record van vorig jaar is verdrievoudigd. Floortje zal hiervoor worden beloond met een leuke prijs.

De trekking van de Grote Club Actie is al geweest, de trekkingsuitslag is te bekijken op: https://lotchecker.clubactie.nl/. Op de loten 36958, 37058, 37158, 37229 en 37229 zijn kleine prijsjes gevallen.

Hopelijk kunnen wij als verenging ook volgend jaar de Grote Club Actie tot een succes maken.

Namens de organisatie,
Gloria Spijkers